OT Akce na Aliexpress 11. 11. 2016

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 6 19:12:17 CET 2016

 6.11.2016, 18:55:45

Snad mi zakladatel vlakna odpusti, kdyz toto zneuziji k vlastnimu
dotazu.

Jednou z veci, kde je nabidka od cinskych soudruhu mnohem pestrejsi a
levnejsi, nez ve stredoevropskych koncinach, jsou celisti do
krimpovacich klesti. napr:
https://www.aliexpress.com/item/HOT-sale-high-quality-Die-Sets-A0510TD-For-non-insulated-terminals-0-5-1-5mm2-1/32601987708.html?spm=2114.13010608.0.0.LVtbGa
Mam v tuzemsku zakoupene krimpovacky ProsKit (CP-371) i se zakladni sadou
celisti, ale docela rad bych to rozsiril necim, napr. z vyse uvedene
nabidky. Problem je, ze podle meho mereni, jsou ProsKit celisti o cca
1mm vetsi, nez je videt treba zde:
https://www.aliexpress.com/item/A06WF2C-Die-Sets-for-HS-06WF2C-FSE-06WF2C-AM-10-EM-6B1-EM-6B2-CRIMPING-PILER/1890536812.html
Sice mam jedny celisti objednane, za ucelem odzkouseni, ale do 11.11.
asi nedorazi a pri pripadnem nakupu cinskych krimpovacek, by nejaka
ta slevicka celkem prisla vhod.
Mate nekdo vyzkousene, cinske celisti s Proskit klestema ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz