Jak pridusit reproduktor v kombu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Listopad 6 15:28:59 CET 2016

Tak rad se sešlo hodně, já zaexperimentuju nejdřív s tou zpětnou vazbou
koncáku a pak se uvidí - tohle řešení by mělo výhodu v tom, že se tam dá
celkem bezbolestně implementovat nějaký přepínač, takže při potřebě plného
výkonu nebude problém. Celý zesilovač je v THT, takže se to dá asi i dobře
upravovat, i když jsem do něj původně nechtěl moc hrabat.

Co se týká fyzilogie - to je mi celkem jasné, osobně mám raději, když muziku
vnímám povrchem těla (hlavně tu, kterou hraju), ale nějak se to nesetkává s
velkým pochopením okolí, zvlášť v nočních hodinách :)

Jinak k nahlédnutí, kdo chce - mám schema jednoduššího modelu, který má
osazený pružinový reverb, já mám místo něj DSP a pár efektů, obojí má určitě
svá pro a proti, ale liší se opravdu jen tou deskou DSP, res. reverbu:
http://foto.prelude.cz/files/laney_lx65r_service_manual.pdf

Koncepce je asi jasná - zvuk dělá předzesilovač, konec se naopak snaží do
toho příliš nezasahovat, narozdíl od lampáků, kde se naopak konec a výstupní
trafo podílí na zvuku dost zásadně.

Osazení je takové "dřevěné", ale chodí to (TL072, CD4069 a tak - šumí to,
potvora, možná zexperimentuju s OZ), ale hraje to překvapivě slušně - asi
něco dělá i osazený 12" Celestion, byť tedy "entry-level" řady. Zase na
druhou stranu - koupil jsem to celé ojeté za 1500, co by člověk ještě
nechtěl :)

Pavel Kutina