OT: gmail a cudzie emaily

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Listopad 6 13:23:46 CET 2016

Zdravim vospolok,

som sam? Alebo este niekomu stale registracie na rozne weby bez toho, aby som sa kdekolvek registroval. Nejak to suvisi s tym, ze gmail akosi ignoruje bodku v mene pred @. Ak mam mail povedzme osoba na gmail.com, tak mi pride aj oso.ba na .... a asi aj osoba.ina na ... Google asi umozni zaregistrovat si email na lubovolne bodkove kombinacie. A zrejme mail pride aj mne aj originalnemu cloveku. Dnes mi prisiel mail, ze som zaregistrovany na paytm.com.

Konto nemam zneuzite, v google som si pozeral odkial som sa prihlasoval, nic podozrive.

Stava sa to niekomu? Co s tym? Zrusit gmail konto?
--
iko

Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.