Jak pridusit reproduktor v kombu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 6 12:56:56 CET 2016

 6.11.2016, 12:39:42

Citlivost lidského ucha, je pro ruzne hladiny zvuku - ruzna.
Tj. bez ohledu na to, jakym zpusobem zesik ztlumite, budete vnimat
jinej zvuk. Resenim je tzv. fyziologicka regulace hlasitosti, ale  to
uz by byl trochu vetsi zasah do strev komba, pokud toto jiz nema od
vyroby.
Nejsnazsi zmenseni vystupniho vykonu, je zvetseni zpetne vazby, tim ze
k R ktery je mezi vystupem a inv. vstupem**, pridate dalsi R
paralelne. Zasah do pcb minimalni a snadno zpetne odstranitelny.
Jen to nemusi vzdy, fungovat. Nektere zesilovace, jsou kmitoctove
kompenzovany pro urcite minimalni zesileni a pri mensim zesileni je
kompenzace nedostatecna a zesik zakmitava. Ds k TDA7294, je v teto
veci, informacne dosti usporny, takze jedine experiment, popr. najit
k zasahu jinou cast komba.

** v ds TDA7294, co mam, je to R3, 22k

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz