primy potisk PCB UV inkoustem

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Listopad 4 11:36:36 CET 2016

jeste je take mozny potisk naprikald bilym inkoustem, tedy napriklad popisu po vyleptani. a pokud by se podarilo sehnat inkoust s vyssi tepelnou odolnosti, mohlo by to byt pouzitelne i na potisk masky.

prosel jsem vsechny mozne cesty od frezovani az po osvit laserem, ale nic z toho neni moc uspokojive. ten potisk uv inkoustem se zatim jevi jako nejlepsi cesta. otazkou je jestli se nekde neobjevi nejaky hacek.