primy potisk PCB UV inkoustem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 23:06:38 CET 2016

Já nejsem autorem, jen jsem to kdysi někde viděl.
UV vytvrzovaný inkoust proto, protože je vodostálý, takže má šanci
odolat leptací lázni.
Běžné inkousty (snad kromě nějakého speciálního žlutého) nesnášejí vodu.
Takže půvab by byl v tom potisknout holý cuprextit a rovnou leptat.

S podobným UV inkoustem fungují různé průmyslové inkjety, které tím pak
popisují třeba
nějaké výrobky na výrobní lince.

Mohl byste prosím trochu rozvést co jste myslel použitím filmu bez expozice?

Díky.
PL