nejaky auto-modelar?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 3 21:24:01 CET 2016

No ja jsem takhle jezdil rychlostni lode - s klasickou pultovkou - sice
tam nebyla zpatecka, ale vlevo plyn na vyskovce a smer vpravo na
kridelkach (pak tam byl jeste dalsi kanal na nastavovani bohatosti
smesi). Netvrdim tedy, ze to nelze - ostatne clovek si zvykne na vsechno
pokud dost trenuje. Nicmene kdyz jsme koupili ty auta s tema
volantovkama tak musim rict, ze to je opravdu o level lepsi.

RV