Spravce pameti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 3 19:04:46 CET 2016

Ano a nie.

V principe by ste si mali to mnozstvo pamate vyhradenej ako heap urcit Vy,
ci uz priamo v linker skripte alebo jeho obdobe, alebo u klikatora na to
bude niekde nejake okno. Potom v runtime si mozete zistit ci to tak naozaj
je, ale ci bude presne kod pana kolegu Nesvacila fungovat to pochopitelne
zavisi od toho, ci budete mat tie iste symboly v tom linker skripte atd.

*printf ma niekedy svoj vlastny alokator a vyhradzuje si staticky cast
pamate (v ktorej si potom on sam pre seba dynamicky alokuje co potrebuje,
to je pre Vas neviditelne a nezasahuje to do "vasho" malloc()). Musite si
to zistit v dokumentacii ku kniznici, ktoru pouzivate (ja viem, obvykle
nie je ziadna prip. zdrojaky ;-) ).

wek