Jak to funguje?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 08:17:05 CET 2016

Tak se to často dělá, že pojistka chrání jenom hornu. L a C budou zřejmě
klasická horní propust 12 dB / oct. Další otázkou teda je, kdo se v tom
vlastně hrabal a co tam udělal. Ty štípačky tam asi nebyly z výroby.

Jinak koukám, že konstruktér na OZ opravdu nešetřil. Nj, pěkné
učebnicové zapojení.

JMN