Jak to funguje?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 3 07:45:11 CET 2016

Ja sem to zapojeni te vyhybky dam - ono je vcelku bezne - me jen
prekvapuje, ze pojistka je az za basakem a za tou pojistkou je paralelne
s basakem indukcnost seriove s kondem - jak kdyby nejaka kompenzace na
nejake frekvenci.

Trosku jsem to vevnitr nafotil....a je tam i kompletni schema:

http://www.cncnet.info/galery/basa/hartke%20ha2500/

RV