nejaky auto-modelar?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Listopad 2 22:11:58 CET 2016

Zdravím,

když moji kluci a jejich kamarádi  jezdili autem a zároveň lítali (teda
ne najednou, že :-) ), tak používali  pouze letecké vysílače. A šlo to
naprosto bez problémů.  Při létání měli mod1 , tj hlavní směrová funkce
na pravé ruce a když jezdili s autem, tak řízení na pravé místo křidélek
a regulátor na výškovce. Tento režim byl vhodnější i z toho důvodu, že
na výškovce nebylo vyblokované centrování (tj knipl se vrací
doprostřed), přičemž nahoru je plyn a dolů brzda.

Toto rozložení bylo úplně přirozené a naprosto nedělalo potíže při změně
auto/letadlo a zpět. Mít vše na pravé v případě auta bylo takové
neohrabané, nehledě na to, že bez centrování se ne vždy trefili na střed
s plynem.

Petr