nejaky auto-modelar?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 2 18:50:45 CET 2016

Mám dvě auta od Tamyie WW Brouk Monster ...  od té doby se dělaly v
několika dalších modifikacích.
Autíčko je skoro nerozbytné a to je důležité.
Přesný typ jen podle čísla, ale obě má syn u bejvalky.
Mohu to zjistit a možná jedno odprodat za nějakou směšnou částku, ale
nemohu to slíbit, záleží to také ne synovi.
Motory a serva fakt nevím. Funguje to 20 roků, bouraček neurekom a porad
dobré.
Za poslední roky, kdy je to u bejvaky nmohu říct jaký je stav, ale ode
mne šly jako nové !
V každém případě Tamyii mohu jen doporučit. Já je koupil kdysi u Conrada
v Německu po 70 markách nové v krabicích.
V té době stály 270 marek a jejich obchodní politiku jsem nikdy nepochopil.
Mně to přijde, že občas chtěli udělat zákazníkům radost, nebo při tom
množství kamionů bylo určené množství jako reklamace
ale nikam se neposílalo a odprodalo se a dělalo to firmě super reklamu.
Jindra Polívka