Jak to funguje?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 2 16:11:08 CET 2016

Ha....mam ten box tady v praci - ted jsem zkusil ho pripojit na receiver a
on nehraje. Tak jsem se do nej kouknul pres ty madla. Na basaku jsem nasel
prilepene na magnetu stipacky. Vyndal jsem tu vyhybku (ma dost zvlastni
zapojeni - basak je natvrdo - za nim spalena pojistka - pak soustava delicu
a kondu a dokonce zarovka a horna). Takze nejspis nekdo osolil ten box.
Horna je v poradku - pokud pripojim signal za pojistku tak hraje.

Ze by ten zesik byl uplne v poradku a byl jen odpalenej basovej reprak? To
by nebylo tak zle ;-).

RV