nejaky auto-modelar?

David Belohrad david na belohrad.ch
Středa Listopad 2 15:05:06 CET 2016

Zdravim,

mozna nekdo poradi. Mam doma (nevyuzitou) futabu, nejake lipol baterie + nabijecku. Kdysi davno, kdyz jsem mel jeste cas, jsem delal letadlovou modelarinu. Rad bych k vanocum dal svemu desetiletemu nejaky kit auta, ktery by si postavil, a rad bych vyuzil tu futabu na ovladani.

existuji nejake takove (rekneme do 100 eur) kity, se kteryma se da neco takoveho delat? Ja tu car-industry vubec neznam, a tedy treba nevim, jestli by se moje letecke motorky daly vyuzit v tech autech, pripadne jestli RC letadlova serva jsou stejna jako ta na auta atd.

kazda rada dobra.

dik