Jakou nabíječku aku AA, AAA pro BFU?

Středa Listopad 2 07:31:18 CET 2016

Blíží se Vánoce, přemýšlíme, co koupit jednomu členu naší rodiny který neví, co by si měl přát (nekouří, alkohol moc nepije).
Napadlo mne koupit mu nějakou lepší nabíječku tužkových článků, to se IMHO v domácnosti docela hodí (ty nabíječky co se prodávají v hyperqelbech jako součást balení tužkových aku se většinou hodí asi jako střelivo do praku).
Namátkou jsem koukal sem
http://shop.fkt.cz/nabijecky/c8674/
Já mám už pár let IPC-1L a pro mé potřeby stačí, je pořád v nabídce. Ale jsou tam i další a na první pohled nevidím nějaké rozdíly.
než se rozhodnu, chtěl bych se zeptat zkušenějších, co by doporučovali.
Nějakou superhyper nesháním, IMHO stačí, když bude umět nabíjet AA, AAA typů co se běžně používají (že by IPC-5, nabíjí i články Li-ion) a v ceně tak do 2kKč.