stlink z Ciny kaput

Středa Listopad 2 05:55:22 CET 2016

vcera se mi stala zvlastni vec, odpoledne brzo za sebou mi umrely 2
STLink V2 z CN, na USB se detekuji jako nezname zarizeni, zkouseno na 2
PC takze tim to nebude. Nastesti uz nebyly akutne potreba.

Je mozne, ze odesly HW, protoze jsem laboroval s kabelem + nejaka
staticka elektrina ze svetru, ale to jsem delal stejne vzdycky a nic...

Az prijdedu domu, zkusim 3. a uvidim, tyhle zkusim znova nakrmit
firmwarem. Jen me napadlo, jestli se nejedna o nejakou prasarnu ST treba
po aktualizaci ovladace...

Nema nekdo podobnou zkusenost?