V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Úterý Květen 31 22:53:10 CEST 2016

Vzhledem k tomu, že hodně dělám v C#, tak také mám rád VS. Je k tomu
doplněk VisualGDB, kterej je sice placenej, ale má přímo podporu pro
GDB, nějaké šablony na různé běžnější Cortex-Mx (určitě mám vyzkoušené
ST a Frescale). A taky umí jako target i Android a Linux (např. Raspberry).
Pro člověka zvyklého na VS a ne na Eclipsoidy zajímavá alternativa.

Petr