Re: MECH: Šrouby s nestandardním stoupáním

jurp jurp na volny.cz
Úterý Květen 31 18:51:08 CEST 2016

A neni to nahodou Whitworth, kdyz je to z Amerriky?
To by tak odpovidalo W3/16".
Vrcholovy uhel 60° metrika/ 55° whitworth okem nejde rozeznat.
Aspon ja to nerozeznam.
A stoupani 1.059mm se pozna az na vice zavitech.

JURP