V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 31 16:13:43 CEST 2016

Jo, to je pravda. Ale na psaní programu už je fakt potřeba něco, co má
alespoň nějakou podporu jazyka. Když se naučíte jak má vypadat makefile,
pak se to dá matlat třeba i v MSVC nebo na co jste zvyklý. Já osobně
matlám v Kdevelop, protože to má dobrý našeptávač, nastavit v tom debug
umím, ale po pravdě řečeno to nepoužívám. Pustit si gdb v příkazovém
řádku bývá často efektivnější, protože to dělám jen když je problém a
přidělávat si další zkoumáním jestli se to neseklo náhodou někde v tom
IDE, to fakt nemusím.

Mrazík