V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 31 15:46:03 CEST 2016

Nejake LPC-cka som programoval v LPCXpresso IDE - je to Eclipsoidne
IDE, sama Java, takze viete co cakat. Maju k tomu svoj
programovaci/debug adapter, vola sa LPC Link 2, stoji to asi 20E -
http://www.tme.eu/sk/details/ea-xpr-200/programatory/embedded-artists/
Este je moznost kupit si rovno devkit ktory ma LPC link na sebe a aj
cielovy MCU - http://www.mouser.sk/ProductDetail/Embedded-Artists/EA-XPR-019/?qs=sGAEpiMZZMsuSxY5Q00ZeR2m2PCqMXbdzy3xiLMz3qo%3d
ak predpokaldam ze LPC1168 je LPC11U68

Samozrejme, mozete prekladat/programovat/debugovat z prikazoveho
riadku. Tak to robi vela ludi a vedia preco.