OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 31 13:13:40 CEST 2016

On Tue, 31 May 2016, Ladislav Vaiz wrote:

> Tomu se říká reverse proxy, třeba apache to umí.
> Nebo by možná stačilo přesměrovat/NATovat TCP port.

Dival jsem se na mod proxy v apache ale myslim ze to mi nepomuze,
ze to bude mit stejny problem jako presmerovani portu - totiz
zakladni stranka toho cilove webserveru je http ale v ni jsou pak
dalsi odkazy na https a nejspis je tam i url, coz zpusobi ze se pak
klient snazi stahnout dalsi komponenty dle zadaneho url a snazi
se jit na ten cilovy webserver primo.

Modproxy asi neparsuje ziskane stranky aby v nich prepisoval URL
a i kdyby ano, tak v ssl si neskrtne.