OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 31 13:03:02 CEST 2016

On Tue, 31 May 2016, iko wrote:

> Teamviewer na desktope.

No, zajimavy napad. Pro mne trochu pres ruku. Ja ty lidi nechci pustit
na svuj desktop. Mohl bych udelat virtual s Win a tam ten TV klient
mit, ale to by pro mne znamenalo vlezt na ten virtual, tam ten TV klient
spustit, prepodkladam ze to generuje nejake connection number ktere bych
pak musel sdelit zajemci.

Pro mne by bylo jednodussi mit to soucasti nejakeho webserveru ktery
bych bud spustil/zastavil nebo povolil/zakazal pritup z IP klienta.