OT: Webovy prohlizez jako webova aplikace

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Květen 31 13:00:55 CEST 2016

Otazkou je, co je to to omezeni?

Pokud mate server, jenz je pristupny zvenku a zaroven muze pristoupit na
ten vnitrni server,

lze pouzit napriklad apache - proxy pass, nebo IIS url rewrite a
application request routing.

Niceme je otazkou, zda to omezeni nahodou neni umyslne ;)

https://httpd.apache.org/docs/current/mod/mod_proxy.html

http://www.iis.net/learn/extensions/configuring-application-request-routing-arr/creating-a-forward-proxy-using-application-request-routing

Osobne bych volil VPN, ale to je uhel pohledu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158