Zavada tiskarny Canon MG3530

Úterý Květen 31 12:12:32 CEST 2016

Tuhle tiskárnu jsem měl už půl roku připravenou na vyhození a řekl jsem
si že než ji vyhodím, trochu se do toho kouknu. Tiskárna po tom co se v
ní zmuchlal papír, tiskla tak, že části řádku byly rozhozené skoro o 1
mm do stran. Byl jsem přesvědčený, že hlavy najely do papíru tak, že se
ve vodítkách něco uvolnilo. Bylo mi to divné.

Závada byla úplně jinde. V tiskárně jsou namazaná vodítka, vazelína je
smíchána s rozprášenou barvou. Zmuchlaný papír tohle omatlal na
odměřovací proužek, ten stačilo otřít.

Anděl