Intel Atom - konec

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Květen 31 08:24:28 CEST 2016

Tady to asi nebylo, ale jinde ano:
http://diit.cz/clanek/intel-pohrbil-atomy-sofia
Ale jedná se jen o telefonní a tabletové Atomy, notebookové Atomy
zůstanou jako Celeron N a Pentium N. Podle mě jsou tyto procesory jedno
velké neštěstí a peklo pro uživatele. Dnes ve všech levnějších
noteboocích jsou tyto N procesory, ono to sice jede, ale jakmile chce
člověk něco více jak Word nebo web, tak tvrdě narazí.

Martin Hanek