navigace v aute skoda

Neděle Květen 29 20:17:12 CEST 2016

Já jsem si nové auto nikdy nekupoval a s ojetými to bylo vždycky tak, že
jsem přinesl peníze a odvezl si auto hned. Dokonce jsem nikdy ani nemusel
dlouho hledat. (Možná jsem klikař.)

Osobně si myslím, že pojem "výbava" je hrozně přeceňovaný. Kvůli takové
prkotině jako přední mlhovky čekat 6 měsíců na auto, no to bych akceptoval
jedině, že bych se se starým autem nerad loučil ;)

Ohledně vestavěné navigace v autě, měl jsem za to, že to vždycky bylo tak,
že byla hrozně drahá (ve srovnání s běžnou navigací z nejbližšího elektra),
měla mizerné ovládání (než přišly dotykové displeje) a mizernou podporu a
když už tak opět hrozně drahou. A jako bonus nebyla česky, to když bylo
auto dovezené z Německa (asi tak 90% ojetin).

Kdybych sháněl nové auto, vybíral bych a) značku, b) model, c) motor. Z
výbavy považuju za nejdůležitější přední okýnka v elektrice a klimatizaci.
A to má dneska každé auto (teda ne úplně každé, ultralevné značky jako
Dacia to v té nejnižší výbavě nemají - ale zas u nich nové auto stojí 170
tisíc).

Pavel Kadečka.

Bez
virů. www.avast.com