Mereni hladiny ve studni

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Květen 29 10:05:19 CEST 2016

Na taketo riesenie mam dokonca vhodne peristalticke pumpy z
atramentovej tlaciarne. Ich pouzitim nie je potrebny spatny ventil.
Dalsou vyhodou je, ze netreba von tahat elektroniku, staci hadicka.
Ale je dazdovu vodu sa mi to zda trochu kanon na zajace. Uvidim co
pouzijem, zatial nemam dokoncenu samotnu nadrz.