V cem psat pro Linux?

Jan Matuska hw na starhill.org
Neděle Květen 29 09:47:19 CEST 2016

Zdravím,

pohled z hobby :

- Skripty píšu v Pythonu a jediný problém jsem měl v tom, že dlouho trvá
než se spustí, potom už to celkem jde. Takže většinu jsem přepsal tak,
aby se daemonizovaly a běžely trvale.
- GUI jsem zkoušel QT (vynikající) s Pythonem (pomalé) a C++ (rychlé,
ale opruz). Opruz v tom smyslu, že v C++ nedělám a musím, narozdíl od
Pythonu, spoustu jednoduchých věcí řešit tak trochu low-level.

Nakonec jsem skončil tak, že jsem na RPi pustil web server (lighttpd) a
chromium. GUI je tam napsané v HTML + ajax + javaskript :-) Asi to není
to pravé, bezpečné, ale na domácí hraní to funguje skvěle.

JM.