navigace v aute skoda

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Květen 29 09:15:22 CEST 2016

tak ono je podobne za posledni roky u vseho, mate penize, chcete je utratit ale obchodnici/firmy  je nechteji :-).
a je jedno, jestli se jedna o auto, elektroniku, barak nebo sluzbu.
ale zase je to dobre "konkurencni" prostredi, kde pokud chcete podnikat, dodrzite cenu a termin, jste proste jednicka :-).
t.
p.s dotacni podnikatele a jejich okoli jsem vynechal :-(

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, May 28, 2016 2:50 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: navigace v aute skoda

Nezajímal, protože jsem měl vždycky škodovku. A klidně bych jim za tu navigaci těch 18000 dal, kdybych to s ní dokázal koupit. Jenže jejich cenová politika holt rozhodla že to obchodníci na sklad nekupují, právě proto že je to drahé. Na auto na zakázku čekat nechci. Fakt se chovají, jako kdyby konkurence neexistovala, nebo jako kdyby všichni byli takoví patrioti jako já a chtěli jen české auto. Až teď si říkám že to vlastně za mě vymysleli dobře, že mi buď stačí mobil, nebo si koupím nějakého Gramina.
Anděl