navigace v aute skoda

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Květen 28 16:40:44 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 28.05.2016 od Zdeněk:

> Podobně jsem chtěl reagovat také: Pokud jsou někteří lidé zvyklí, že
> dojezdí jednu škodovku a automaticky si dojdou k nejbližšímu
> prodejci pro novou, tak tomu odpovídá i konkurenční chování
> Škodovky. Není to zase tolik let, co byly ceny škodovek úplně mimo
> realitu našeho trhu. Prostě spoléhali na to, že k nim určitá skupina
> lidí chodí automaticky, aniž by si ověřili situaci na trhu.

No a funguje to stejně se škodováckým servisem jako tehdy? Tedy že
objednání trvá nejméně 3 týdny a když se vám něco při předání vozu
nelíbí, tak vás objednají zase za další 3 týdny? A když mění páčku
blinkru, na které je houkačka, kterou zapomenou zapojit, tak do
předávacího protokolu napíšou: "nefunguje klakson"? A připíšou ještě
naprasklá nádržka ostřikovače, místo aby ji vyměnili, když stojí pár
kaček a rozpočet je OK?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem