navigace v aute skoda

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Květen 28 16:32:17 CEST 2016

Podobně jsem chtěl reagovat také:
Pokud jsou někteří lidé zvyklí, že dojezdí jednu škodovku a automaticky si
dojdou k nejbližšímu prodejci pro novou, tak tomu odpovídá i konkurenční
chování Škodovky. Není to zase tolik let, co byly ceny škodovek úplně mimo
realitu našeho trhu. Prostě spoléhali na to, že k nim určitá skupina lidí
chodí automaticky, aniž by si ověřili situaci na trhu.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Saturday, May 28, 2016 3:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: navigace v aute skoda

v prvej vete ste si odpovedali na otazku z druhej vety :-)

Fakt se chovají, jako kdyby konkurence neexistovala, nebo jako kdyby všichni
byli takoví patrioti jako já a chtěli jen české auto.

Nezajímal, protože jsem měl vždycky škodovku. A klidně bych jim za tu
navigaci těch 18000 dal, kdybych to s ní dokázal koupit.

prave preto to robia, lebo maju stale dost zakaznikov, ktori su ochotni
zaplatit extra za to, ze musia cakat a dostanu nieco co je inde ovela lepsie
ale za to zadarmo :-))