navigace v aute skoda

Pátek Květen 27 23:14:50 CEST 2016

Tak nevím. Prodejce mi tvrdil, že dodatečně tam navigace namontovat
nejde. Tady jsem ji našel na eshopu.
http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/navigacni-system-amundsen-5j0051230bx/0/1/6/43/1001

Jen nevím, kam patří naše střední Evropa. Jestli k západní, pak tam
mapové podklady jsou nahrané. Jestli k východní, pak mám smůlu a musel
bych do toho mapy kupovat...

Připadá mi to stejně ale nedotažené. Očekával bych, že auto připravené
na montáž navigace bude mít anténu pro GPS na střeše. Zjevně nemá, když
píšou že se nedá montovat do auta s pokoveným nebo vyhřívaným předním
sklem. Taky jsem nepochopil, proč to potřebuje přípravu pro dvoutunerové
rádio. Že tam dávají jakýsi rozbočovač, který může snížit kvalitu příjmu
... K čemu, když GPS anténu to má v sobě? Nebo to rádio má dva tunery,
aby přes jeden hrálo a druhým hledalo další vysílač? Anténa nemá
zesilovač, aby na útlumu kabelu tolik nezáleželo?

Fakt za ty peníze a s takovýma problémama, to ať si to nechají.

Anděl