[OT] Jak to chodi v realitce

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Květen 27 16:40:12 CEST 2016

Taky přidám jednu historku, realitce jsem se vyhnout nemohl neboť jsem
kupoval.... Byla to sice garáž, ale story byla užasná jenom v bodech.

Ve smlouvě bylo kolik jim zaplatím provizi vyčísleno číslem a slovy, slovy
byla částka

dvojnásobná.... Prý omyl, přepsání staré smlouvy, no budiž, ale kdybych

si toho nevšimnul tak prostě platí částka slovy a měl bych smůlu.

Další šaškárna byla jak mi vysvětlovali, že mají účet jako úschovní a
provozní

abych nepřišel o peníze, kdyby zkrachovali, jen šaškarná možná měli dva
účty,

 ale nic by mi to nepomohlo, buď se musí přes notáře a nebo to jde dohodnout

 i s bankou, ale musí být na to patřičné papíry nikoliv jen napsaný,  že to
je nějaký účet,

chvíli jsem je s tím trápil pak jsem to vzdal.

Jo cena za provizi byla bez dph, řikám, že mě to nevadí, že to chápu, ale
lidi

pak můžou koukat když mají zaplatit 21% na víc říkám, že by bylo lepší,

uvádět obě částky aby někdo nebyl překvapený. Jen další věc jak dostat

víc peněz...

Pak tam bylo, že když prodávájící odstoupí od smlouvy, že zálohu co jsem

zaplatil za blokaci dostanu po měsíci a to si ještě o ni musím písemně
požádat.

Prostě paráda. Dopracoval jsem to do stádia, že mi řekli ať si tu smlouvu

napíšu jak chci já, že s tím nemají problém, a fakt neměli, nejsem sice
právník,

ale čekal bych, že budou mít alespoň nějaký rozumný vzor od právníka a ted

minimálně upravovat, ale to co mi předváděli bylo hodně amatérské.

Jinak nakonec vše dopadlo v pohodě peníze vše proběhlo, ale smlouva byla

přepsáná tak jak jsem chtěl já.... Prostě paráda..

Zdeněk Aster