[OT] Jak to chodi v realitce

Pátek Květen 27 12:06:08 CEST 2016

Tak když mi makléřka lhala, to jsem poznal, protože ještě ke všemu lhala
hrozně hloupě.

Taky když jsem tu smlouvu ukončil, zatímco bývalá byla proti, tak makléřka
pořád dokolečka jako obehraná deska říkala, že "smlouva je ukončená z 50%,
paní Kadečková s tím nesouhlasí". A taky mi začla vyhrožovat právníkem, na
to jsem se jí vysmál a zeptal se "takže teď už na sebe budeme posílat
právníky?", z čehož pochopila, že přestřelila.

Měl jsem od svého právníka potvrzeno, že když jsou ve smlouvě 3 subjekty a
jeden z nich ji ukončí, že je pak smlouva neplatná. Navíc se jaksi změnily
podmínky - makléřka chtěla inzerovat byt pod jinou cenou a takovou jsme ve
smlouvě neměli uvedenou.

P.K.