Re: zásuvka na zahradě

Pátek Květen 27 09:38:30 CEST 2016

Babička měla na světlo ke slepicím obyčejnou prodlužku, jednou mi říkala,
že když je mokro, tak ji brněj ruce, když na to šahá. Nikdy jí to nezabilo,
umřela na něco úplně jiného.

Pokud tam máte chránič, tak by to nikoho zabít nemělo. Jestli ho budete
muset často nahazovat, to teprv uvidíte. Ve všech qelbech mají cenové =
kvalitativní kategorie.

Nakonec, nezáleží jenom na tom, jaké krytí je napsané na výrobku, ale taky
na montáži. Viděl jsem ovladače na rozvaděči, které měly být s vysokým
krytím, ale přitom kolem nich do skříňky teklo.

P.K.