Re: zásuvka na zahradě

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 21:42:09 CEST 2016

OK, tak primárně mne zajímá, jestli nikoho nezabiju.
Pak mne zajímá, jestli nebudu muset neustále nahazovat jistič a nebo
chránič.
Pak bych si taky nerad udělal parní kotel na dešťovou vodu.
A pokud to celé bude odpovídat nějaké ČSN, je to jen malé plus.

Koupil jsem zásuvku, která o sobě tvrdí, že je IP54, tak snad to bude
nějak fungovat. Je tam jen 2A jistič, tak snad to nenadělá moc škody.