Frézka na dřevo

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Květen 26 16:55:50 CEST 2016

Když tu byla diskuze o těchto strojích /nářadí... Prosím doporučte mi nějakou frézku ("vrták" ne stroj) na dřevo pro velmi příležitostné použití ve vrtačce (např. pro oválný otvor či ubrání materiálu ne úplně skrz, drazka atd.). Může to být i Čína. Bylo by to opravdu použitý párkrát do roka např. pokud budu dělat nějakou krabičku pro elektroniku. Přesnost tak nějak, aby to bylo na oko rovný tzn. nic extra speciálního nepotřebuju, stejně to mírně podělá ta stolní BAUxxx vrtačka, moje ruka atd. Sice mám takové ty dlabací "zubaté" vrtáky, ale to není ono navíc kolikrát je potřeba třeba jenom trochu ubrat na tloušťce materiálu a s tím to neudělám.

Děkuji.

MG