OT: Sušička

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Květen 25 19:56:23 CEST 2016

Zdravím konféru.
Odešla nám sušička prádla. Ta s tepelným čerpadlem, ale to není
důležité. Rozpadl se, po roce drážkový řemen který pohání buben.
Překvapilo mně, že drážkový buben obepíná přímo buben, odpovídající
drážková řemenice je pouze na motoru. Kopil jsem nový řemen a běží.
Hlavní důvod proč řemen odešel je asi v tom že z bubnu koukají
polokulaté hlavy šroubů (v bubnu drží plastové lišty na unášení prádla)
a jsou zrovna pod řemenem. Chystám se ty hlavy zbrousit zároveň s bubnem.
Co si myslíte o tom přímém unášení bubnu drážkovým řemenem, má to také
vliv na jeho opotřebení?
Lubor