Re: OT: O kroužek

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Květen 25 19:31:23 CEST 2016

Takovýhle kroužky mám doma, konkrétně 5x1.8 a 4.48x1.78 v tvrdosti 70
Sh a 4.48x1.78 v tvrdosti 90 Sh. Pouze NBR (nitril-butadienová pryž),
takže se nedají použít na polární rozpouštědla a tlakový kyslík. Rád
pár kousků přenechám, pokud se pro ně stavíte v Bohnicích :-) Na poštu
nejdu, tam by mě trefil šlak.

Aleš Procháska