OT: constructor Pascal a C++

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Květen 25 19:05:29 CEST 2016

Zběžně Vám mohu napsat toto: nevím co máte v OnCreate v C++, ale přidal
bych závorky tedy:

MereniA = new TMereni();

do .h souboru bych přidal deklaraci_

TMereni MereniA;

v třídě máte dvakrát public, jeden bez dvojtečky, udělal bych to takto:

class TMereni
{
  private:
     int FMereni1;
public:
   TMereni (void);
  ~TMereni (void);
  __property int Mereni1 = { read=FMereni1};