[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Úterý Květen 24 22:55:38 CEST 2016

Ruske letectvo sice dopytovalo na Ukraine dokoncenie 2. rozrobeneho kusa,
ale ked poculi cenovku 300M USD tak z toho cuvli.
Plany Ruslana nikto nekupil, ale na velky dopyt stavajucich a potencialnych
zakaznikov Ruslana sa plany digitalizuju a konstrukcia sa ciastocne
modernizuje v sulade so sudobymi poziadavkami. Tento proces bol samozrejme
vyrazne spomaleny prichodom osloboditelov na Krym, takze to v sucasnosti
stoji, a kym sa nieco vyrobi tak to este par rokov potrva.
A Antonov rozhodne neskoncil, len bol vcleneny do akehosi statneho
zbrojneho holdingu. Inak povedane vyvojova kancelaria uz nie je samostatny
pravny subjekt. Vyvoj a vyroba bezi stale.