Cim zalejt spoj/kde sehnat asfalt?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Květen 24 20:58:15 CEST 2016

Zdravim,

tak pred 35 - 40 lety jsem neco podobneho resil. mel jsem dva zdroje
asfaltu (trebaze v mensim mnozstvi:
  1. kdysi se delal asfalt, co se na slunicku rad topil. kdyz jsem
takovy kus chodniku, kde se delaly bubliny, tak jsem si ho nasbiral
  2. cistejsi asfalt se ziskaval z vybitych plochych baterii (ten jsem
pouzival na kresleni plosaku, nez jsem presel na kalafunu)
(konec exkurze do dob pradavnych)

kazdopadne (jak uz reklo vice lidi) to zaliti asfaltem as neni
nejstastnejsi napad, i kdyz na rpvni pohled to vyzni perfektne a vim, ze
se hodne podobnych spoju tak i delalo. ale opravovat to ... taky jsem
mel tu cest

:)

   Sam