mech: znate proma skf 800

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 24 14:10:45 CEST 2016

no v pripade ciny je trochu problem, ze cim vetsi masina tim vetsi
pravdepodobnost, ze ta nevyzrala litina neco provede - pokud uz z fabriky
neni neco spatne

dalsi vec je, ze ty cinske bazmeky (a to proti nim apriori nic nemam za ty
prachy) maji proste jiste konstrukcni vady/limity - treba sroubovane Z
portaly na zakladnu apod...

takze velka masina velke problemy, mala masina male problemy - treba ta BF
16 vazi 60kg a uz si na sebe nekolikrat vydelala

ja se vydavam opacnou cestou ;-)
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/2016-05-10%20Vrtacka%20a%20supporty/images/2016_05_10_07_06_56.jpg

RV