mech: znate proma skf 800

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Úterý Květen 24 12:11:28 CEST 2016

Zhruba před 15 lety jsem něco podobného řešil - první idea byla malej
soustruh a malá frézka, u obojího byl pro začátek jednoduchej orientační
limit - váha stroje max. 300kg, větší jsem prostě neměl kam dát. Podobnou
kombinaci jsem zavrhnul na začátku, protože frézka je tam doopravdy malá.

Myslím si navíc, že za podobnou cenu se dají pořídit 2 samostatné stroje,
které udělají víc práce.

A o doplňcích a nástrojích už to tady padlo - u soustruhu pár tisíc korun, u
frézky pomalu stejná částka, jako frézka samotná.

Tomáš OK2MTM

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jiří Vojtek <konference na vojtek.biz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 24. 5. 2016 10:28:15
Předmět: mech: znate proma skf 800

"

Zdravím,

Mám sice přístup ke slušným strojům, jenže typicky tak týden musím čekat a
pak není čas atd..

Přemýšlím o tom pořídit si nějakou kombinovanou hračku a chtěl bych znát Váš
názor na subj.

Je mi jasné, že to není ani pořádný soustruh ani frézka, ale na modelářské
hraní by to mohlo stačit ne ?

Co nejhorší bych po tom chtěl bude nějaká nástrojovka a přesnost tak pět
stovek

http://www.peddy.cz/kombi-soustruhy/kombi-soustruh-proma-skf-800
(http://www.peddy.cz/kombi-soustruhy/kombi-soustruh-proma-skf-800)

Díky