Re: Jak udělat web server

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Květen 23 14:25:43 CEST 2016

> Funguje to pre Firefox, pre MSIE roznych verzii treba vyriesit
> kompatibilitu (Microsoft.XMLHTTP vs XMLHttpRequest), pripadne
> parsovanie JSON, je toho plny google...  (jasne, tie megabajty kniznic
> to uz riesia)

ehm...

Pridanim riadku:

sa podarilo spojazdnit aj JSON pod MSIE. Bez neho IE11 (aspon moja
instalacia) usudil, ze na jej zobrazenie postaci IE7, prepol sa do
kompatibility s IE7 a vzapati spadol na chybe, ze nepozna JSON, ktory je
implementovany od verzie IE8... fakt uzasna logika.

Takze test chodi aj pod IE11... mozno ja pod starsimi verziami, ktore
maju XMLHttpRequest implementovany tak, ako sa patri.