Jak udělat web server

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Květen 22 06:42:42 CEST 2016

Vytvářím program, který se mimo jiné bude chovat jako velmi jednoduchý
web server, který bude poskytovat nasnímaná data. Data jsou z několika
zdrojů, každý má svou identifikaci.

Představoval jsem si to tak, že při otevření stránky se server zeptá na
identifikaci a po kontrole správnosti bude dodávat příslušná data.
Problém je v tom, že webový prohlížeč po zobrazení stránky s přihlášením
pošle uzavření socketu a při stisku tlačítka Odeslat, které je na
stránce se znovu připojí a odešle odpověď, ale je to již jiný socket,
takže já nevím, že patří k tomu prvnímu zobrazení. Jak to udělat, aby
prohlížeč buď socket neuzavíral nebo abych mohl nějak zjistit, které
přihlášení patří ke kterému dalšímu připojení prohlížeče?

--

Martin Záruba

---