Transflective LCD, was: LCD controler ST7066

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Květen 21 21:38:11 CEST 2016

Děkuji za informace. Ještě než jsem poslal dotaz tak jsem asi týden
před tím objednal tento displej (3V variantu, na spodní straně PCB je
jeden brouk SOP8)
http://www.buydisplay.com/default/ks0066-20x4-character-lcd-module-display-for-arduino-black-on-yg
Nyní jsem ho zkoušel a je dobře čitelný i bez podsvícení za denního světla.

Pak mám ještě muzejní kousek (jako že ho už mám hodně dlouho)
EL2004-FL-YBW (z HW..cz shopu) a ten nejspíš bude plnohodnotný
transflective, protože je ještě lépe čitelný bez podsvícení (má více
odrazivou spodní fólii jako je u digitálek takovou stříbrnou, ale
zelená barva), ale je na 5V.

Co se týče spotřeby tak pár desítek mA nehraje roli. Je to internetové
rádio (ESP8266+VS1053B+1Mbit SRAM a expandér portů MCP23017 na kterém
je pověšen displej - malý OLED nebo větší řádkový podle varianty
stolní s repro vs menši sluchátková + tlačítka) a to si vezme samo o
sobě docela dost.

Ale děkuji za cenné informace.