[MECH:] Plny material na hranol

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Květen 21 21:29:12 CEST 2016

Tak jiste ze v mm, nejsem zednik :) No k tomu liti nevim, ten cin mi
jako nejak extra tvrdy material nepripada, ale tu variantu s nekolika
slepenyma deskama DPS jsem tam nacpal jako provizorku ted.  Jako finalni
reseni ale spis vidim tu Feronu a kousek z 32x16 (druha varianta je, ze
az to cele slozim, tak to bude hrat tak skvele, ze tam ten laminat
necham na vecne casy :) ) A nebo to cele dopadne nejakou radikalnejsi
prestavbou, podle toho, jak me bude bavit experimentovat, neni to nic
kritickeho, je to v podstate jen hrani.

Pavel Kutina