[MECH:] Plny material na hranol

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 21 21:16:46 CEST 2016

 21.5.2016, 21:03:16

Ty rozmery jsou, predpokladam v mm.
Odlit z cinu, nebo vhodne pajky.
Kazdej slusnej prodejce, ma nekde bednu se zbytky, ktere prodava
dokonce se slevou. Jen to chce, prijit tam osobne, poptat se, a trochu
se tim prohrabat, na internet to nevystavuji.
Ms, Cu a bronz, se daji pro dosazeni potrebneho rozmeru, snadno
spajet, Al a plexi zase slepit.
Eventualne, byste mohl treba i navrstvit nekolik kousku nejakeho
pekneho PCB, treba stary MB.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz