piatok: zhorety istic

balu balu na k-net.fr
Sobota Květen 21 11:07:39 CEST 2016

30h17 preslo, takze odteraz je uz vsetko rekord :-)

som zvedavy ci to dumpne nejaka porucha, alebo prirodzene vyhoretie
zvazku pod kriticku uroven. Alebo sa fyzikom naplnia buffery, minule
jeden mensi experiment pindal, ze po 8 hodinach naplnili ich 10PB
diskovu cache a nemali kam dalej ukladat data.

Inak pocas tohoto fillu sa nazbieralo 5x viac dat ako za cely rok 2010 a
zhruba 5% toho co za cely rok 2011.